تومان ۰ 0
سبد خرید

فرم درخواست باغبون سیار

  • از محل مورد نظر خود بصورت دقیق عکس برداری کنید و حداقل 3 عکس برای ما ارسال کنید.
    فایل ها را به اینجا بکشید
    Accepted file types: jpg, png, zip, pdf, Max. file size: 3 MB, Max. files: 10.
    • لطفا موارد و سفارشات خاص خود را برای ما بنویسید.
    • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

    آیا پیش آمده با تمام مراقبت هایی که انجام داده اید، متوجه پژمرده شدن گل‌ها و گیاهان خود شده‌ باشید؟ آیا برای گل‌کاری. آبیاری و نگهداری از باغچه منزلتان نیاز به باغبان داشته‌اید؟ آیا تابه‌حال به فکر استخدام باغبان برای منزل خود افتاده‌اید؟ در چنین مواقعی چه کاری باید انجام داد؟ حال چگونه یک باغبان حرفه ای، متعهد و مناسب پیدا کنیم؟ برای درست کردن یک باغچه از چه ابزارها و کسانی کمک بگیریم؟ آیا جا هایی هستند. که خدمات باغبانی ارائه دهند؟

    اگر به دنبال یک خدمات باغبانی برای هرس کردن درختان، کوددهی به گل‌ها، هرس کردن گل‌های آپارتمانی، بیل زدن باغچه، سم پاشی درختان، تعویض خاک گلدان، کاشت گل و درخت، نگهداری باغچه هستید. ایران درخت به عنوان بزرگترین مرجع و فروشگاه گل وگیاه آنلاین به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و حرفه ای ترین باغبان را با کیفیت مناسب پیدا کنید. چه موقع به خدمات باغبان سیار در محل نیاز خواهیم داشت؟ برای طراحی و ساخت یک باغچه در خانه، محل کار و یا هر جا های دیگر نیاز به یک باغبان ماهر و متخصص داریم. وقتی گل‌های باغچه و درون آپارتمانی در حال خراب شدن هستند و دلیل آن را نمی‌دانیم.

    وقتی گل و گیاه آپارتمانی نیاز به کود دهی داشته باشند اما ندانیم چه کودی مفید است. وقتی خاک باغچه و گلدان مورد هجوم حشرات و آفت‌ها قرارگرفته است. و به تعویض خاک و گلدان نیاز داریم. وقتی گل و گیاهان بیش‌ از اندازه نامنظم شده‌اند. و به هرس گل و گیاه نیاز داریم. وقتی برای کاشت سبزیجات، گل‌های زینتی و کوددهی گل و گیاه به کمک نیاز داریم. وقتی درختان دچار آفت شده‌اند. و به سم‌پاشی و هرس نیاز دارند. وقتی نیاز داریم. که باغچه منزل بیل زده شود. گل باکس در زمینه خدمات گل‌کاری، باغبانی چه نوع خدمتی را ارائه می‌دهد؟

    خدمات باغبانی منازل، ادارات و فضای سبز در استان تهران کاشت درخت، کاشت گل، کاشت بوته و زیباسازی فضای سبز کوددهی و پرورش گیاهان باغچه و یا گل و گیاه آپارتمانی هرس گل و گیاه، تعویض گلدان و خاک گل و گیاه آپارتمانی بیل‌زنی باغچه. پاکنی درخت گل‌کاری و چمن‌کاری فضای سبز هرس انواع درخت باغ میوه و مرکبات و انواع درختان تزئینی هزینه خدمات باغبانی سیار و خدمات باغبانی در منزل و یا آپارتمان چگونه است؟

    پیش از هر چیز بسته به خدمت مورد نیاز شما دارد. همچنین به فضای موردنظر شما، مساحت باغ و یا باغچه‌ی شما. با این وجود متخصصان گل باکس با ارزیابی خدمات و فضای موردنظر، قیمت‌های شفاف و مناسب را به شما ارائه میدهند.

    همچنین شما می‌توانید. بعد از تکمیل فرم درخواست باغبون سیار از کارشناسی و بازدید رایگان باغبانان گل باکس استفاده کنید. و قیمت نهایی توسط متخصص موردنظر به شما اعلام میشود. تا در صورت رضایت، کار را به باغبان‌های ماهر گل باکس بسپارید. همچنین قیمت گل و گیاه، و تمامی اقلام مصرفی در قالب فاکتور به شما عزیزان ارائه میگردد. گل باکس کیفیت تمامی گیاهان استفاده شده را تضمین مینماید.

    درحال بارگذاری ...
    بستن
    مقایسه
    مقایسه محصولات
    لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!